Kobieta w ciąży trzyma zdjęcie usg dziecka - Banner

Shot z użyciem osocza bogatopłytkowego

Terapia osoczem bogatopłytkowym

Zabieg nietrzymania moczu I stopnia z użyciem osocza bogatopłytkowego to bezpieczne i naturalne leczenie mające na celu przywrócenie prawidłowego funkcjonowania cewki moczowej. Zabieg wspomaga ożywienie komórek skóry oraz kompleksowej naprawy tkanki.
Problem nietrzymania moczu pojawia się najczęściej po porodach naturalnych oraz w okresie menopauzy a objawia się niekontrolowanym wyciekiem moczu, najczęściej podczas wysiłku fizycznego, w trakcie kaszlu czy kichania oraz prostych czynnościach wymagających napięcia mięśni i pęcherza moczowego. Przyczyną uwalniania się moczu są rozluźnione mięśnie dna miednicy, których zadaniem jest utrzymanie pęcherza w prawidłowej

Jak wygląda zabieg?
Zabieg polega na pobraniu krwi pacjentki, następnie z użyciem specjalistycznej wirówki, uzyskuję się preparat płytkowy. Osocze wstrzykuje się w okolice zwieracza cewki moczowej, tym samym, problem nietrzymania moczu, ustępuje i komfort życia zdecydowanie wzrasta.
Warto zaznaczyć, iż ważnym i pożądanym objawem ubocznym terapii jest zdecydowana poprawa jakości życia seksualnego. Pojawia się orgazm pochwowy, zdecydowanie szybciej pacjentka odczuwa przyjemność oraz pełniej ją przeżywa.

Czas trwania zabiegu:
Zabieg trwa ok. 15-20 minut, przeprowadzany jest w znieczuleniu miejscowym natomiast bezpośrednio po zabiegu można wrócić do codziennych aktywności

Przygotowanie do zabiegu:

Przed zabiegiem należy zgłosić się na wizytę kontrolną w celu kwalifikacji do zabiegu oraz wybrania z lekarzem najlepszej ścieżki leczenia problemu nietrzymania moczu.
Należy posiadać ważne badanie cytologiczne ( ważne max 6 miesięcy) lub pobrać wymaz podczas badania.

• w dniu zabiegu należy zjeść śniadanie ( nie pić kawy ani herbaty) i zgłosić się rano na pobranie krwi

Efekty :
Pierwsze efekty są zauważalne po około 3 tygodniach od przeprowadzonego zabiegu. Pełny rezultat osiągany jest zwykle po upływie miesiąca i utrzymuje się przez około rok.

Przeciwwskazania do zabiegu:

• ciąża
  • krwawienie miesiączkowe
  • zapalenie/infekcje dróg rodnych
  • choroby nowotworowe
  • zaburzenia krzepliwości krwi
  • przewlekłe choroby wątroby

Zabieg : 1000 zł
(w zakładce cennik znajdują się ceny pakietów w ramach programu innowacyjnego leczenia nietrzymania moczu)